Štýlová akcia osviežila priestory večernej Panorama City

Čas čítania: 3 minút

Rozprávať sa s priateľmi pri dobrej hudbe s pohárom vína v ruke je scenéria, ktorá zapadá do baru, klubu či vinárne v centre mesta. Organizátori podujatia Humbuk však ukázali, že sa to dá aj v netradičnom priestore, akým je predajňa Footshop v komplexe Panorama City.

Krásny industriálny priestor plný priznaného betónu, presklených stien a odhalených potrubí doplnený grafikami evokujúcimi street art je dokonalým miestom na predaj moderného street oblečenia a obuvi. A viete, čo sa stane, ak je už vonku tma a do tohto priestoru sa vyberie jeden svetoznámy vinár, DJ a asi 70 ľudí? Poriadny Humbuk.

Víno, hudba, ľudia a pekné miesta. To je Humbuk

Trojica milovníkov vína v zložení Róbert, Michaela a Valentína pravidelne organizuje podujatia s názvom Humbuk, cieľom ktorých je zábavným spôsobom a na peknom mieste predstaviť verejnosti chutné prírodné vína. „Chceli sme, aby sa ľudia stretli, dali si pohárik dobrého vína a ak chcú, tak sa o ňom môžu porozprávať aj priamo s vinárom,“ vysvetľuje Valentína. Nemá ísť o žiadnu expertnú degustáciu, ale akciu, na ktorú majú otvorené dvere všetci tí, ktorí víno majú radi. Nemusia mu dokonca ani príliš rozumieť, stačí, že im bude chutiť.

Každý pop-up event, ktorý sa koná raz za dva-tri mesiace je iný nielen vďaka vínu od iného vinára, ale tiež zaujímavému priestoru, v ktorom sa koná. Vo Footshope sa popíjalo šesť druhov vína a špeciálne pivo z južnoslovenského vinárstva, ktoré je známe aj v podnikoch v USA, Japonsku či Škandinávii.

„Ľudia čoraz viac vyhľadávajú víno z ekologických vinohradov, bez síry a konzervantov. Víno chutí tým, ktorí majú radi priamočiare a pravdivé vína,“ povedal nám počas podujatia majiteľ vinárstva Zsolt.

Prívetivé teplo v modernom obchode

Humbuk sa v minulosti konal už aj v kníhkupectve či na lodi, teraz prišiel na rad obchod s teniskami. Nápad usporiadať podujatie v industriálnom priestore moderného obchodu prišiel spontánne. „Vošli sme dovnútra a povedali si, že je to naozaj krásny priestor. Manažérovi obchodu sme vysvetlili, akú akciu by sme v obchode radi usporiadali. Jemu sa to zapáčilo a súhlasil,“ hovorí Michaela. „Tento priestor je veľký, priestranný, vzdušný, svojim spôsob aj industriálny a tiež svojský a v rámci Bratislavy neokukaný. Vládne tu dobrá atmosféra, lebo personál je veľmi milý a ústretový,“ dopĺňa.

„Chceli sme, aby večer, počas ktorého sa bude víno bol s výhľadom na panorámu Bratislavy. Otočili sme to inak a sme v Panorama City,“ dopĺňa Róbert. Vinár neskôr vysvetlil, že podľa neho víno potrebuje výšky, ale ide skôr o pocit nadhľadu. S popíjaním vína s veselými ľuďmi v priestore štýlového obchodu bol však veľmi spokojný. „Je to pre mňa novinka. Nevedel som si predstaviť, že by som v predajni obuvi robil degustáciu. Priestor však napĺňame my a je to o ľuďoch. Priestor nám pomáha k tomu, aby sme sa vedeli s ľuďmi stretnúť a povedať si pár slov,“ okomentoval atmosféru večera.

Podľa vrúcnej a veselej atmosféry, ktorá v chladný septembrový deň v priestoroch Footshopu v Panorama City vládla, sa dá povedať, že cieľ organizátorov „spojiť nespojiteľné“ a vytvoriť príjemný a zaujímavý večer, naozaj vyšiel.


O projekte Panorama City
Panorama City je polyfunkčný komplex neďaleko novej budovy SND a nákupnej galérie Eurovea. Pozostáva z dvoch 33-poschodových veží obsahujúcich 605 bytov, obchody, reštaurácie a služby. Komplex dotvára zelený park. Panorama City predstavuje modernú architektúru 21. storočia, ktoré dotvára panorámu Bratislavy, ponúka komfortné bývanie, občiansku vybavenosť a zásadným spôsobom mení pohľad na život v centre Bratislavy. Komplex Panorama City získal prestížne ocenenie Stavba roka 2016, bol nominovaný v súťaži CE.ZA.AR 2016 a v roku 2013 bol najpredávanejším projektom v SR.

Foto: © Nora a Jakub

Sledujte náš blog, sociálne siete a newsletter pre viac noviniek.